Lejebetingelser:
Lejemålet
går fra kl. 9.00 på lejedagen til kl. 8.00 dagen efter. Hvis der ikke
arrangementer før og efter, kan der aftales ekstra tid til forberedelse
og rengøring med ”nøgleholderen”.
Depositum
betales inden 8 dage. Når kassereren har modtaget depositum er lejen
endelig.
Ved
annullering af lejemålet efter depositum er indbetalt, refunderes beløbet
kun, hvis huset kan udlejes til anden side.
Efter
lejemålet tilbagebetales depositum helt eller delvist via netbank
til lejers konto . (nr. bedes oplyst)
Ca.
en måned før lejemålet
fremsendes opkrævning på lejen, som skal betales senest 8 dage før
lejedatoen.
Nøglen
udleveres af månedens ”nøgleholder”, som skal have forevist
kvittering for lejen.
Der
aftales tidspunkt for aflevering af nøglen, hvor huset vil blive
kontrolleret for rengøring mm.
Alt
service og inventar skal være rengjort og sat på plads.
Alle
lejede lokaler skal være rengjorte. Der er støvsuger, svaber og moppe
til rådighed.
Alt
affald skal i containere ved udhuset. Tomme flasker i flaskecontaineren.
Når
festen er slut skal I huske:
1.
At skrue ned for varmen
2.
At lukke vinduerne
3. At
slukke for ventilationen: i den store sal, I den lille sal, og over komfuret. Altså
3 steder.
4.
At slukke køleskabe og vandvarmer
Alt dette
for at vi stadig kan have en billig udlejning.
Er
der service eller inventar som er gået i stykker, registreres dette på
kontrollisten, som afleveres sammen med nøglen.
Efter
rengøring skal huset fremstå så den næste lejer kan være tilfreds
med at overtage huset.
Ved
mangelfuld rengøring / orden udføres dette på lejers regning.
Lejer har
ansvaret for skader på huset, inventar og service, og er
erstatningspligtig herfor.
Man kan bestille rengøring hos Per Jørgensen
Hjemmeservice
tlf. 56 87 35 56 mobil: 20 12 42 48